Ruangan Carian.. untuk mereka yg malas bukak tab baru..

Pengikut Blog.

Monday, January 2, 2012

2 0 1 2



hari ni dah berada tahun 2012 . 
aku harap , sepanjang tahun nie , banyak pengalaman akan bertambah . tahun 2011 banyak meninggalkan pengalaman suka duka . 
pelbagai semangat disemat utk ditunaikan tahun nie .. semoga dapat tunaikan ape yg diinginkan dan berjalan dgn lancar ..

2011 . tahun yg bnyk mengajar aku tentang kehidupan . suka duka , perit getir , sume ade .. 2011 juga menyaksikan aku dapat semula apa yg aku nak setelah kehilangan pd 2009 . 2011 menyaksikan aku mula belajar hidup berdikari bila merantau . walaupun merantau itu baik , tade ape yg lebih baik daripada dapat selalu jenguk family dgn lebih kerap .

sesungguhnya , aku mahukan kehidupan aku lebih baik tahun nie , lebih menjurus ke arah lebih kedewasaan . dah takde mase utk bermain2 seperti org lain , perlu pikirkan masa depan . bagi semua yg mengenali aku , terima kasih atas bantuan dan sokongan anda selama nie , aku amat hargai dan ribuan terima kasih diucapkan ..

2012 , diharap akan menjadi tahun yg sangat bermakna sepanjang hidup nie ..


No comments:

Post a Comment